Thursday, 8 February 2018

Menang Giveaway Mamapipie !

Assalamualaikum.

Cikyan dah lama sebenarnya tengok post pasal
menang giveaway mamapipie ni.
Tapi terlalu busy,
sampai terlupa terus.
Harini baru nak share. 
Saje jela nak buat entry tanda penghargaan 
untuk mamapipie.
Cikyan dapat hadiah saguhati dari mamapipie.

Cikyan dapat salah satu dari buku tu.
Taktau la mana satu..
Yeeaayy sukanya !
Boleh Check kat sini tau tau.

Syukur Alhamdulillah.
Thanks mamapipie.
Semoga Allah murahkan rezeki mamapipie.
Semoga boleh terus berblogging, 
hasilkan entry yang baik baik
dan semoga boleh anjurkan giveaway lagi.
Manatau ada rezeki lagi kan..Hihi...

Terima kasih sangat Cikyan ucapkan.
Tak sabar nak dapat hadiah..
Hiiiiii~

* Korang mana yang tak follow lagi mamapipie boleh la follow tau.
Manatau ada rezeki nanti.. Hiiiii~

15 comments:

  1. Tahniah cikyan.. rezeki cikyan.. insya Allah Ada ga lain Akan menyusul. Nanti join tau

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah Cik Yan..

    ReplyDelete
  3. Tahniah sekali lagi!! ^^ Bestnya dapat hadiah! Hana hanya mampu jeles je hahaha tak habis2 jeles hehehe :D

    ReplyDelete
  4. wah asyik menang jer nih
    pakai bomoh ka?
    haha gurau jer
    tahniah

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah. tahniah cikyan :D

    ReplyDelete
  6. Tahniah CikYan..best tu dapat buku free

    ReplyDelete
  7. tahniah! Sama la kita menang buku jugak :D

    ReplyDelete
  8. Congrats cikyan..

    https://sherlyanna97.blogspot.my/2018/02/my-artwork.html

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah.. tahniah cik yan! ^^

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah lucky betul ye cik yan :)

    ReplyDelete