Wednesday, 14 February 2018

HADIAH MEKZUMBIE DAH SAMPAI !

Assalamualaikum.

Just entry pendek.
Tadi baru dapat parcell.
Konon tadi gigih nak siapkan 
novel Cikyan yang tergendala tu.
Tengah gigih cari idea, tetiba abam posmen datang.
Wuuu tersengih laaa Cikyan.. Kihkih !


Bukak je,
ada buku yang Cikyan duk tunggu.
Tebal mak oii..


Tak sabar nak baca.
Tengok jalan cerita macam best.
Nnati dah baca Cikyan review ya.

Btw, thanks Mek Zumbie.
Semoga murah rezeki selalu.
Serius suka gila hadiah ni.
Semoga nanti dapat anjurkan giveaway lagi,
dan beri hadiah yang menarik lagi ya. Hiii~

Haaa korang.
apa lagi..
Cepat pergi terjah blog Mek Zumbie.
Manatau lepas ni rezeki korang pulak kan.
Good luck tau !



15 comments:

  1. Yayy. hadiah cikyan dah sampai. bestnya :) Nnti dh habis baca buat review tau tau.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Cik Yan.. Jeles akak sebab awak dapat novel kegemaran akak.. hihi nak kena tunggu pesta buku antarabangsa kalu gini..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Tahniah cikyan ❤

    ReplyDelete
  4. Bestnyaa!! Tahniah cik yan!! ^^

    ReplyDelete
  5. alhamadulillah.... tahniah ya siss...

    ReplyDelete
  6. wow tak sabar tunggu review novel ni :D

    ReplyDelete
  7. Seronoknya dapat buku..murah rezeki CikYan

    ReplyDelete
  8. Wah, bestnya. Tengok tajuk pun mcm best je tu. ..

    ReplyDelete
  9. tahniah.. nanti buat review novel

    ReplyDelete
  10. Mama pun dah dapat gak hadiahnya. Best best

    ReplyDelete
  11. Tahniahh cikyan! Seronoknya ada luck menang :D

    ReplyDelete